czereśnia wisnia

Odnośniki
 
Lans Macabre

Temat: Nowa zabawa.
ani jedno ani drugie, ale jeśli już to pies wiśnia czereśnia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43618,72104530,72104530,Nowa_zabawa_.html



Temat: co na pewno nie uczula?
...rzeczy : z mies królik i indyk , zwykły chleb, z owoców jabłka , wiekszosc warzyw ale np u nas uczula marchew, trzeba uwazac na selera , do chceba najlepiej napoczatek gotowac miesko albo podsmarzyc i potem zalac woda albo z piekarnika , wedliny maja soje która moze uczulac no i pomału rozszerzac ta diete , napoczatku z warzywami i owocami tez radze uwazac bo nigdy nie wiadomo które uczuli u nas np jagoda i gruszaka a reszta jest ok nawet truskawka , czeresnia wisnia wiec to jest loteria acha i napocztku lepiej unikac rzeczy z konserwantami bo tez moga uczulać , co do jaj to tez oga uczulac, u nas niestety tak jest
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,578,97711937,97711937,co_na_pewno_nie_uczula_.html


Temat: powroty [blog]
Ola Żyszkowska napisał(a): :) Bo ja jeszcze pamiętam, gdzie w Skierniewicach najlepiej pije się  piwo. Najlepsze piwo w Skierniewicach jest u Muska: niesamowicie miła atmosfera, fajna zabawa, ceny jak w kiosku zaraz koło dworca PKS, jeśli nadymione to dymem z fajki i oczywiście jedyny w swoim rodzaju klimat kawalerki leśnika :-)   a ty to jesteś małupa i wiśnia czereśnia ze do takich fajnych lokali mnie nie zabierasz : Wiedźma nie bij, ta maupa to tak zamierzona. to tak jak głupi i gupi :P
Źródło: topranking.pl/1753/powroty,blog.php


Temat: Szukam dobrego stolarza
| Ale verti chce narozne to biurko, a takich jest niewiele do wyboru. zgadza sie ze niewiele, ale przynajmniej jakotako wykonane... sam mam bukowe z brw. kor_nick Wiem te rowniez ogladalem , niestety bukowe mi nie pasuje , wisnia czeresnia jest na miejscu , akurat mam meble brw w systemie vis'a'vis ,a takiego biurka nie widzialem , ehh dzisiaj mi rozmontowali biurko na zamowienie jedno wielkie nieporozumienie , brak funkcjonalnosci i mahoniowy kolor bieda ,moi znajomi stolarze tez nei wykazuja zainteresowania wykonaniem takiego biurka a komp stoi i kurz zbiera :( verti
Źródło: topranking.pl/1112/szukam,dobrego,stolarza.php


Temat: To czy tamto??
Koral wisnia czeresnia
Źródło: topranking.pl/966/to,czy,tamto.php


Temat: Prośba o wskazówki
...założenie sadu ze starymi odmianami pomaga uchronić te odmiany (wyrugowane z sadów wielkotowarowych) przed wyginięciem (zachowanie różnorodności biologicznej, krajobrazowej). Wady. Chyba tylko 1 - trudny dostęp do sadzonek. Ważna jest zarówno odmiana, ale też podkładka. PODKŁADKA Gatunek Podkładka jabłoń siewka Antonówki grusza grusza kaukaska/dzika grusza czereśnia czereśnia ptasia (siewka) wiśnia czereśnia ptasia (siewka) śliwa ałycza Dostanie czereśni na czereśni ptasiej, gruszy na gruszy kaukaskiej, czy śliwy na ałyczy w normalnym punkcie sprzedaży jest możliwe. Jednak w ogóle nie są oferowane jabłonie na siewce Antonówki (przynajmniej we Wrocławiu). ODMIANY Przede wszystkim odmiana musi być odporna. Np. Kosztela, Antonówka, Bladoróżowa i wiele innych. GDZIE KUPIĆ Przez kilka...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,34096721,34096721,Prosba_o_wskazowki.html


Temat: Nalewka z pigwy - czy da się uratować?
Przepraszam ze sie nie wypowiadam ale w tej dziedzinie tzn. wczesniejszego nasypania cukrem owoców dopiero zaczynam więc raczej uczę sie od Was; moja tradycja to było nalanie owocu okowitą i - z wyjątkiem pestkowcow takich jak wisnia czereśnia czerecha śliwa - odstawienie na dłuuugo - najpierw na sloneczne parapety potem na pólki w regale i dopiero po jakims czasie zlewanie nastojki i wysłodzene pozostałego owocu cukrem w ilosci ok.0,2-0,5 kg/litr owocu na kilka dni i po zlanieu tego syropu ponalewkowego owoce do pojemnika plastykowego do lodowki do spozycia bezposrednio lub w wypiekach a z nastojki i tegoż syropu ponalewkowego oraz dodatkow...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,77,102069479,102069479,Nalewka_z_pigwy_czy_da_sie_uratowac_.html




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates